Sesja/Studia i t d ;)

Boże, powiedzcie mi jak na 3 roku studiów można nie umieć podstaw Excela? Z kim ja studiuję...
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
22 października 2015 16:11
Spoko, ja mam na ostatnim roku mgr przedmiot o tym jakie są role kierownicze, w dodatku gość wszystko czyta z własnych slajdów i jeszcze się myli - GDZIE ja studiuję  😵 Zastanawiam się czy oni nas mają za debili.. może jeszcze powinni uczyć dodawania na matematyce.


Za to w weekend pierwszy zjazd na podyplomówce, nie mogę się doczekać  😅
[b]Sonkowa, nopebow{/b] Kiciuki są, dajcie znać jak poszło! Ja mam biochemię we wtorek, więc weekend będzie pod znakiem fizjo i biochemii, my biochemię mamy ustnie więc trzeba nie dosć, że umieć i rozumieć to jeszcze z sensem umić o tym opowiadać, oprócz tego oczywiscie pisanie reakcji.
Juz po... Sama nie wiem co mam o tym myślec... Niby cos umialam, ale zadania otwarte mnie powaliły... Nic nie mowię, poczekam do wyników ...

A jutro koło z angielskiego.. Wlasnie sie zaczynam uczyć.. Powodzenia sobie życzę.  😵
Sonkowa Będzie dobrze, przesyłam pozytywną energię, a ja nie poznaję siebie na tych studiach;d właśnie (22😲0;d) wróciłam z dobrowolnego pobytu na uczelni a dokładniej z wykładu na temat profilaktyki, szczepień i ich kalendarza u psów i kotów. Takie rzeczy sprawiają, że chce mi się bardziej bo widzę, że to czego trzeba się obecnie uczyc mimo, że jakoś tam odbiega od przedmiotów marzeń to jednak prędzej czy później doprowadzi mnie tam gdzie chcę być🙂

I stwierdzam, że mimo wszystko mój plan jest idealny 3 dni śmierci pon-środa a od środy po anatomii to już praktycznie weekend i myślenie o kolejknym poniedziałku. Jutro dwa bardzo przyjemne wręcz rekeracyjne przedmioty czyli behawiorystyka i anatomia chirurgiczna.