sklepy internetowe
Ode mnie też mega plus dla Tackshop za super rozwiązaną sprawę z reklamacją 😍
Zaległe plusy Loft h&r, TackShop i Febro 💖
Zaległe plusy dla Horse Trade, konika i Pegaza
Plus dla gnl za szybkie i bezproblemowe załatwienie reklamacji.
Plusy dla
Horse Tack- kontakt super i wszystko o czasie;
Febro - informacje o każdym etapie zamówienia
Dobry Koń - zamówiłam rzecz z długim czasem oczekiwania i od razu zostałam poinformowana, że z tym producentem często są poślizgi co zaakceptowałam
Tackshop - zamówiła czaprak, który okazał się nie dostępny od ręki, o czym niemal natychmiast zostałam tym poinformowana i przepraszając zaproponowano mi kilka rozwiązań.
Obecnie mamy lekki poślizg z happy horses. Odnośnie jednego zamówienia byłam cały czas informowana co tam się dzieje, tak o domówionym przedmiocie długo było cicho - zamówienie złożone 21.11 a przyjęte do realizacji 05.12 - a na stronie informacja o realizacji 2-7 dni
Ode mnie plus dla Febro i dobrego konia 🙂
Melanie, również chyba w horsetown to były moje pierwsze i ostatnie zakupy.. choć jeszcze cierpliwie czekam. Zamówione na BF , 24 listopad, niby wszystko było na stanie a jednak nie... Opłacone a do dziś status "oczekiwanie na dostawę". Dzwoniłam już 2 razy co tydzień, wielce, że ma przyjść lub wczoraj miało być... Mijają kolejne dni status się nie zmienia, obawiam się, że wszystko wycofają...
Plus dla oficjalnego sklepu Spooksa 💗
Przesyłka może nie najszybsza (szybciej szły mi zamówienia z Szwecji niż z Niemiec, pfff :P) ale kontakt ze sklepem bardzo dobry.
Zaległy plus dla Febro i GNL za BF. Zwłaszcza dla GNL bo bardzo bezobsługowe zamówienie pomimo spersonalizowanego czapraka, super kontakt w międzyczasie i do tego zrealizowany dużo szybciej niż przewidywano na stronie 😀
Plus i minud dla Polskiego Żłobu. Plus za szybką wysyłkę, minus za zapakowanie, worek przyszedł dziurawy.
DUŻY + dla Piece of Hay
Miłe zaskoczenie - zamówienie w środę, pieniądze u nich w czwartek, siatka u mnie w piątek 🙂
U mnie też całkiem spory plus dla Piece of hay.
Zamówienie przed świętami - niby bez potwierdzenia, ale potem się okazało że trafiło do spamu. Kontaktu w sumie brak, ale siatki dotarły dziś bez problemów 🙂 no i w ogóle zielono niebieskie, to już giga plus 😀
Plus dla konika i dla febro, zupełnie nie wiem czemu, to ostatnio mój ulubiony sklep… 😜💖
No to ja noworoczny, ale spóźniony MEGA PLUS dla hippovet za super promki na BF, a w zasadzie BW i niespodziewane dwa prezenty dodatkowe 🙂 . Jeden odkryłam przy otwieraniu paczki, a drugi dopiero wczoraj 😅 przy otwieraniu kolejnego pudełka witamin bo był w środku. Także ten 😁 było to bardzo miłe zaskoczenie 🌻🌻🌻 .
Plusy giganty dla FEBRO, TACKSHOP i dla konika.
Wielki plus dla Horse trade gratis w postaci pełnoprawnego, dużego produktu.
Mega + dla Hippovet. Nie wiem kto u nich odpowiada za logistykę, ale zdecydowanie powinien dostać premię. Zamówienie we wtorek rano, w środę było u nas. I to duże zamówienie. Za każdym razem jestem pod wrażeniem.
Standardowe, nudne plusy dla (znów! 😅😉 Febro 😍 i Polskiego Żłoba 👌
Minus za olewactwo dla Piece of Hay. Ponad 2 tyg bez kontaktu, bez odpowiedzi a to na maila, a to na fb, a to na instagramie z prosba o podanie orientacyjnego czasu dostawy siatki. Nagle paczka nadana ni z tego ni z owego. Niesmak niestety pozostał.
szuwar, polecam Hey Hay - siatki równie super jakościowo, cena porównywalna, a kontakt o wiele lepszy.
Mieliście jakieś przeboje ze sklepem Happy Horses? Czekam na pasze już 3 tydzień 🙄 sklep tłumaczy się inwentaryzacją w magazynie zewnętrznym 🤔 ale coś mi się tu nie skleja 😐
Gillian, czas oczekiwania/realizacji faktycznie się ostatnio się u nich wydłużył.
Ostatnie zamówienie składałam 2 stycznia a dopiero w środę (18.01) wzięli je do realizacji. Poprzednie moje zamówienia też miały poślizg 2-3 tygodnie na szczęście nic pilnego nie zamawiałam
Gillian, ja to chyba 6 tygodni czekałam. Kontakt kiepski, pisałam wszędzie gdzie się da. Zamówienie doszło na raty, bo podobno producent nie wysyłał, gdzie w innych sklepach były normalnie dostawy. To moje ostatnie zakupy w u nich. .0246974398934E+34;
Skusiła mnie darmowa wysyłka i kody rabatowe. Kasa utopiona :-( może kiedyś przyjdzie ta pasza, cud że mam jeszcze zapasy bo by koń żarł goły owies.
Na paczki od Happy Horse zawsze czekam wieczność, tj. miesiąc albo dwa co najmniej. Dlatego nigdy nie zamawiam nic pilnego, mimo obietnic i przeprosin i tak nie przyślą w terminie 😆 niezależnie od "dostępności produktu".
Kiedyś nawet zmienili status mojej przesyłki na "wysłane". Ja - wiedząc że u nich wszystko długo trwa - sobie tak czekałam i czekałam, aż mnie w końcu szlag trafił, dzwonię, gdzie ten kurier.
Ojej, oni zmienili status na wysłany, ale paczki nie wysłali.
Cóż, takie leniuszki z nich 😎
A z paszami są najlepsze jaja zawsze, bo nie z ich magazynu to idzie, tylko prosto od producenta, a zanim przekażą dostawcy zlecenie to konie mogą z głodu zdechnąć 🙃
Jakby nie te olbrzymie rabaty, to by się na rynku nie utrzymali, tak przypuszczam.
Zastanawiam się czy nie anulować swojego zamówienia ale utopiłam kupę kasy a jak będą mi tak oddawać jak wysyłają pasze to nie potańczymy.
Plus dla tackshop i febro. Jak zawsze rewelacyjna obsługa klienta 😍
Również daję minus dla happy horses. Kolejne zamówienie pomylone, dotarło z ogromnym opóźnieniem, po wielokrotnych nieudanych próbach kontaktu. Mimo znacznych rabatów, nie odważę się tam kupić niczego więcej.
Z kolei stały, nudny plus dla Animalia i ich super miłego kuriera 🙂