Nasza-Klasa, photoblogi itp. - "kwiatki" ;)

Kawecan   Jeździec bez konia...
06 sierpnia 2010 19:52
Hej, hej to chyba nie wątek na dyskusje na temat ''Czy ten koń ma naprawdę źle, zaraz umrze albo jeszcze gorzej i jaka ta Koniczka jest zła"
Nie znam się na tej chorobie czy co to tam jest ale sądzę że koń Koniczki i to co z nim robi jest jej sprawą i my chyba nie mamy za dużo do gadania  😉
wątek zamknięty
zgadzam sie z tobą 😉
wątek zamknięty
ushia   It's a kind o'magic
06 sierpnia 2010 19:58
karinaforever - 😵

Kiedy masz urodziny? Kupię Ci słownik języka polskiego, sprawdzisz sobie w nim definicję takich słów jak ironia czy sarkazm. Pewnie paru innych również.
wątek zamknięty
wiem co to ironia i sarkazm.
tylko nie rozumiem Was..;]
wątek zamknięty
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
06 sierpnia 2010 20:06
na serio wiesz? Bo nie bardzo wygląda.

Koniczka- Ty takich zaproszeń nie rzucaj, bo kiedyś stanę u progu Bajardo razem z Syjamem, Skarpektową Małpką i Wirtualnym Koniem i będziesz miała za swoje xP
wątek zamknięty
Koniczka   Latam, gadam, pełny serwis! :D
06 sierpnia 2010 20:06
Strzyga, I dare you! 😎
wątek zamknięty
dobra to ja juznic tu nie pisze,bo tu cos napiszesz złego to odrazu mozesz posłuchać tylko zjeżdzania.
wątek zamknięty
Averis   Czarny charakter
06 sierpnia 2010 21:10
karinaforever, to chyba dobrze? Złe uczynki muszą być ukarane.
wątek zamknięty
wątek zamknięty
tajnaa  wstawilaś całą stronę a nie jeden demot  😉

http://www.photoblog.pl/#aniapee92/72281688  skoki na czarnej  😵
wątek zamknięty
Egonowa ja nic złego nie widzę w skokach na czarnej : )
wątek zamknięty
Pod warunkiem poprawnego jej wpięcia - koń może wsadzić przednie nogi w czarną.
Ja nie mogę zdzierżyć skoków na gumach.

http://www.photoblog.pl/#espritowax3/72300870/wracam-za-tydzien.html

zabić bachora  👿 🤬
wątek zamknięty
Pod warunkiem poprawnego jej wpięcia - koń może wsadzić przednie nogi w czarną.