Janów Podlaski aukcja arabów

Kto był? Fajna impreza? Dużo jest tam ludzi? Nigdy nie byłam i zastanawiam się czy warto się wybrać.
Chodzi Ci o aukcję samą w sobie czy o całość imprezy czyli czempionat narodowy(sobota) i aukcja niedziela. Ja kiedyś bywałem regularnie, ale ostatnio nie, bo po zmianie firmy organizującej, się tak dziwnie zrobiło. Nie umiem tego wytłumaczyć, ale nie ten klimat. Niemniej to tylko moje wrażenia i każdy musi sam ocenić czy warto to oglądać. Jedź i zobacz 😀
abre   tulibudibu
28 lipca 2010 09:11
panterka-23, może zmień nazwę na Pride of Poland 2010 albo Dni Konia Arabskiego 2010. Będzie potem łatwiej znaleźć wątek.

Ja jeżdżę co roku na sobotę. Tak będzie i w tym roku. Jest przyjemnie, sielsko, można odpocząć patrząc jak inni biegają 😉 Ludzi sporo ale jakoś się to rozchodzi i nie ma się wrażenia tłumu napierającego na barierki.
Jeżdżę na tę janowską imprezę od lat praktycznie co roku.
Na trybunach siedziałam jednak chyba tylko raz- wolę się poprzemieszczać, spotkać koniarzy, obejrzeć stoiska ze sprzętem jeździeckim i nie tylko, a konie przecież widać przed pokazem na zewnątrz  🙂 Można usiąść sobie pod parasolami, zwiedzić padoki, niektóre stajnie itd.
Zgadzam się z melechow, że dawniej wszystko miało inny klimat, choć ciężko mi też wytłumaczyć co konkretnie mam na myśli, jednak uważam, że warto przyjechać 🙂 (Ja będę na pewno chociaż jednego dnia).
W ramach WOŚP wylicytowałam wstęp na Dni Konia Arabskiego w Janowie. Pomału zaczynam wszystko planować, bo jednak ode mnie to kawał drogi. Chciałam zapytać, czy ktoś może polecić jakieś noclegi w okolicy? Jak najłatwiej dojechać? Rozważam samochód, ale jeśli bezproblemowo da się pociągiem + busem/autobusem, to wolałabym tak :-) A może ktoś z okolic Krakowa/Kielc wybiera się w tym roku do Janowa?

Będę wdzięczna za jakieś podpowiedzi!
ewabe- Możesz dojechac do Białej Podlaskiej pociągiem np. a z Białej busy Garden Service jeżdżą- to z BP jedyne 20 km.