Sesja/Studia i t d ;)

Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
10 czerwca 2012 17:14
Agatka* - co studiujesz?

Ja robie sobie przerwe na mecz 🙂 kogeina na mnie nie dziala zupelnie 🙁 ani kawa, ani napoje energetyczne 🙁
mnie właśnie mecze rozpraszają no i jak mam się uczyć jak tu Hiszpania gra 😀
obecnie studiuję filozofię - życie publiczne
a Ty? 🙂

ok lecę na drugą połowę i po meczu zabieram się do nauki 😀😀
zarządzanie, ustroje i ontologia czękają ;/
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
10 czerwca 2012 19:45
Poddaje sie ..
dziekuje, licze na szczescie badz 2 termin
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
10 czerwca 2012 19:55
Politologia. Zaraz wracam do nauki, choć strasznie mi się nie chcę.
ja niestety nadal nie mam motywacji.... ontologie chyba przełożę na drugi termin..... a przyłożę się przynajmniej do ustrojów......
ale jak to mówi chłopak:" na przeglądanie czapraków i derek to masz zawsze czas a na naukę to nie 😀"
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
10 czerwca 2012 20:25
dokładnie :P

ja czytam i zasypiam...
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
10 czerwca 2012 20:27
ja już idę się uczyć, nawet mazaki przygotowałam...
U mnie sesja jak zwykle zazębiła się z semestrem... Nie licząc dwóch egz śródsemestralnych, miałam już 5 egzaminów; 3 do przodu, z jednego czekamy na wyniki, z jednego jestem zwolniona 🙂

pozostało mi, bagatela 6, w tym jeden za godzinę. Wszystko mi się miesza, to roczny przedmiot, więc materiału do ogarnięcia sporo.
Trzymam za wszystkich kciuki, wy też trzymajcie za mnie, bo chciałabym choć raz nie mieć kampanii wrześniowej.. co niestety przy takim nawale jeszcze mi się nie udało...
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
11 czerwca 2012 10:51
JA proszę o kciuki o 13.30 !
a to tak na pocieszenie  🏇 🏇 🏇
już zaczynam trzymać!

czekam na wyniki z zeszłej środy i uczę się na tą - ostatni egzamin to ekonomia, w sumie lajtowe, ale taaak mi się nie chceee....
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy