PAYPAL

majek   zwykle sobie żartuję
30 września 2013 23:51
Mam konto na pp założone w UK, mam podpiętą kartę i wszystko działa.
Da sie podpiąć Polską kartę (która jest na dodatek zarejestrowana na stary adres w PL?)
Z tego, coś się orientuje, to będzie można, jeśli będą zgadzały się wszystkie dane (imię i nazwisko, adresy itd.)
nie mogę zweryfikować karty, wpisuję dane któryś raz i za każdym razem pokazuje mi
System nie zweryfikował tej karty. Sprawdź, czy podane przez Ciebie informacje są prawidłowe. Jeśli problem nie ustąpi, wprowadź dane innej karty.
jednocześnie na maila przysłał mi powiadomienie
Karta została dodana do konta PayPal
ktoś miał taki problem?  :kwiatek: pierwszy raz próbuję zapłacić przy pomocy paypala i to chyba mnie przerosło  😂
edit: czy pp zwraca tego dolara którego pobrał za weryfikację? bo wziął sobie 5$ i nadal w powiadomieniach wisi, żebym przypięła kartę  🤔
Tak, ten dolar jest zwracany.
hedonistka, czy ten problem z brakiem weryfikacji pojawia się przy realizacji już płatności, czy cały czas, gdy ją rejestrujesz?
przy realizacji płatności
Paypal po zarejestrowaniu karty nie przesyła podczas płatności do banku kodu CVV.
Najwidoczniej twój bank nie akceptuje takiego formularza i dlatego masz odmowy (brak przesłanego kodu CVV ma taki sam komunikat jakbyś go wprowadziła błędnie).
Podejrzewam, że właśnie dlatego nie możesz zrealizować operacji.
W jakim banku masz kartę?
w Pekao. oprócz tego, co mówisz, ja jeszcze wymyśliłam, że to może być przez ograniczenia, jakie mam nałożone na kartę, kiedyś miałam podobny problem z płatnością za granicę. no nic, jak się zrobi dzień powszedni, będę dzwonić i walczyć. 😉 dzięki za odzew  :kwiatek:
Jeśli masz w Pekao to sprawa ma się tak jak pisałam wyżej ;]
Pekao nie autoryzuje operacji bez przesłanego kodu CVV w formularzu operacji (w przypadku kart debetowych).
aha. to super  😵
[s]ktoś byłby tak miły i zrobił za mnie przelew?[/s]  😂
Zu   You`ll ride my rainbow in the sky
14 lutego 2014 10:26
Może ktoś będzie umiał mi pomóc? :kwiatek:
Mam dużą potrzebę posiadania Spotify Premium, ale nie mam karty debetowej, ani kredytowej. Założyłam paypala wczoraj w nocy, zrobiłam przelew (bo nie mogę do niego przypisać karty). Pieniędzy na paypalu jeszcze nie ma (ale rozumiem, że mają na to te 48h), natomiast Spotify przekierowuje mnie na konto paypala, żebym przypisała kartę. Jest jakaś szansa, że jak pieniądze wpłyną na paypala, to obejdzie się bez przypisywania kart?
Wybaczcie mój mentalny bełkot, dopiero się budzę 😵
Pursat   Абсолют чистой крови
09 lipca 2014 09:27
Robiłam ostatnio zakupy w dwóch internetowych sklepach. Płaciłam przez PayPal. Po kilku godzinach od zamówienia, okazało się, że system błędnie pokazał dostępność produktu i kupiłam coś, czego fizycznie nie było. Dostałam meila od jednej z firm (Harrods), że z tego powodu zamówienie zostało anulowane. Wkurzyłam się trochę, bo kupowałam bikini - w jednym sklepie dół, w drugim górę i skoro okazało się, że jednej części nie ma, druga nie była mi potrzebna.

Napisałam więc do drugiego sklepu (Net-a-porter) z prośbą o anulowanie zamówienia. Zareagowali od razu i po 5 minutach od kontaktu z nimi, miałam już całą sumę na PayPalu. Myślałam, że z Harrodsem będzie tak samo. Po przelaniu pieniędzy obu firmom, płatności miały status "Oczekuje". Gdy Net-a-porter zwróciło mi kasę, status tej płatności zmienił się na "Anulowano".

Nadal nie dostałam pieniędzy od Harrodsa. Tłumaczą to koniecznością sprawdzenia wszystkiego dokładnie i nie w stanie mi powiedzieć, kiedy - orientacyjnie - sprawa będzie rozwiązana. Jak to jest z tym statusem - płatność do nich nadal jest oczekująca - czyli jak rozumiem nie została przetworzona i oni mają tę kasę na swoim PP i nie przeszła nigdzie dalej? Trochę mnie to drażni, bo jak widać w tym drugim przypadku dało się zrobić wszystko błyskawicznie.

Może ktoś wie jak działają takie firmy? Dlaczego to tak długo trwa? Kiedy wchodzę na PP przecież od razu widzę ile mam pieniędzy, od kogo i za co i jeden przycisk dzieli mnie od tego, by ewentualnie tę kasę oddać. Tym bardziej, że firma sama zawaliła, sprzedając mi coś, czego nie ma. Powinni na rzęsach teraz stanąć, żeby mi oddać szybko pieniądze. W końcu 100 funtów piechotą nie chodzi. 😫

In.   tęczowy kucyk <3
09 lipca 2014 13:24
Pursat, to jest kwestia dwoch klikniec, zeby Ci zwrocic pieniadze, wiec nie wiem, co oni chca sprawdzac. Pamietaj, ze masz tylko 45 dni na wszczecie sporu przez PayPal (moze cos zmienili i jest mniej/wiecej, lepiej sprawdz), wiec nie czekaj za dlugo. Nie chce mi sie wierzyc, zeby Harrods jakies przekrety robil, ale lepiej dmuchac na zimne.  Moze daj im czas do konca tygodnia, bo moze maja jakies glupie przepisy dotyczace zwrotow pieniedzy? Nie wiem, kurcze, zawsze w takich sytuacjach mialam zwrot kasy w przeciagu kilkunastu minut.
Nie wiem, czy tutaj będzie to samo, ale często spotykam się z zapisem, że zwroty są realizowane do 10 dni od daty zgłoszenia.
Pursat   Абсолют чистой крови
09 lipca 2014 19:08
In., też tak myślę, tym bardziej, że Net-a-porter zwróciło mi kasę w ciągu 5 minut od mojego meila... Więc wystarczy wejść na PayPal, wyszukać moje dane, porównać z zamówieniem i papa.

Milla, na stronie nie mogę się doszukać terminu zwrotów. Napisali, że zrobią wszystko, żeby trwało to jak najkrócej, no ale na Boga, to nie jest wielka filozofia kliknąć "zwrot"... To ich wina, że nie doprowadzili zamówienia do końca i teraz ja mam ponosić tego konsekwencje czekając nie wiadomo ile na SWOJE pieniądze.
Proszę o pomoc. Jakiś czas temu pewna kobieta zamówiła u mnie kilkanaście portretów koni, płatne po pierwszych 5 przez paypal. Zaakceptowała, płatności dokonała, kazała wykonać kolejne. Wykonałam, poprosiłam o wpłatę, umówiłyśmy się na wysyłkę całości partii, a ona po kilku dniach złożyła spór przez paypal, ze względu na niewysłanie przedmiotów. Założyłam roszczenie o zwrot tych pieniędzy, dołączając całą konwersację, gdzie była wyraźnie mowa o wysyłce później i akceptacji tych prac. W końcu za pierwszą partię zapłaciła, więc jakby nie patrzeć whnika z tego, że je akceptowała. Nagle ona stwierdza, że jej coś nie pasuje. Roszczenie wygrała, ponieważ paypal stwierdził, że uwaga! nie są to materialne przedmioty, które można monitorować pocztą  😵 Jest szansa, że odzyskam rekompensatę za stracony czas i materiały? Paypal zakończył roszczenie na jej korzyść.
yga   srają muszki, będzie wiosna.
09 czerwca 2015 17:08
Mam problemy z paypalem.
Mam podłączone 3 karty debetowe, zawsze płaciłam jedną i tą samą.
Kupuję często i nigdy nie miałam problemów, ale dzisiaj mi anulowało przelanie na ebay...
Kwota do wykorzystania przez paypal pokazuje zero  🤔
Na koncie mam pieniądze.
Co mam zrobić żeby przelać?
Tak to wygląda:
yga, wydaje mi sie, ze z twojej strony wszystko jest ok. Status "unclaimed" oznacza, ze sprzedajacy nie zaakceptowal twojej wplaty. I tu przyczyn moze byc kilka. Albo sprzedajacy nie ma konta PayPal, albo ma, ale nie dodal tego konkretnego adresu email do swojego konta. Alebo nie akceptuje, bo ty masz nie zatwierdzony adres, ale skoro placilas wczesniej bez problemow, to raczej nie na takiej opcji. Reasumujac, problem jest po stronie sprzedajacego.
yga   srają muszki, będzie wiosna.
09 czerwca 2015 17:29
Dzięki wielkie!
Euforia_80   "W siodle nie ma miejsca dla dupków!"
16 listopada 2015 08:37
Po jakim kursie PayPal przelicza PL na EURO i jaką opłatę za to pobiera?
Odkopuję.

Dostałam na paypal hajs w USD. Chcę go przelać bez przewalutowania na konto w USD.

Ni dy rydy, co nie? 🙁
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się