Poradźcie, pomóżcie-chodzi o kręgosłup

Ludzie🙁 pomocy!
Od jakiegoś czasu, jak bardziej interesuję się ujeżdżeniem, jeżdżę z trenerem i od pół roku mam dopasowane siodło zaczęłam się zamartwiać kręgosłupem mojego hucuła Frodo.