skoki luzem - zdjęcia/filmiki

taggi   łajza się ujeżdża w końcu
28 maja 2009 21:51
jesli to sa jedne z jej pierwszych skokow to chyba jakiej wysokosci by nie byly to i tak sie nie bedzie nudzic 😉
szafirowa   inaczej- może być równie dobrze
28 maja 2009 21:55
Zairka siwy w kwietniu skonczyl 4 lata
Zairka   "Jeżeli jest Ci pisany to będzie Twój..."
28 maja 2009 21:56
tak jak mowilam jestem laikiem wiec nie bede swoich opini na glos wyglaszac bo byc moze sa bledne..

P.S wczesniej pytałm jak czesto bez szkody dla dziewczyn moga skakac w korytarzu, ktos pomoze??
Ja swoje młode (4-5 letnie) puszczam raz w tygodniu, tylko nie stawiam im korytarzy 'na wysokość, żeby sprawdzić jak dużo mogą skoczyć....' tylko wymyślam im różne zadania na małych przeszkodach, które mają na celu poprawę techniki skoku, wycofanie ich w szeregach i przede wszystkim zaufanie samym sobie i obycie z przeszkodami 😉
Zairka   "Jeżeli jest Ci pisany to będzie Twój..."
29 maja 2009 12:17
dzieki🙂 bo w tym tygodniu jezeli podloze po dych deszczach pozwoli, tez chciala bym je puscic wlasnie w celu obycia sie z przeszkodami🙂

P>S Gniada juz miala jeźdźca na grzbiecie 😅
I jak to przeżyła? 🙂
Zairka   "Jeżeli jest Ci pisany to będzie Twój..."
29 maja 2009 12:56
świetnie, na poczatku sie odsadzała a potem jak stara🙂 rob ze mna co chcesz🙂
siwa z pasem do lonżowania już pomyka i tez bez żadnych ale🙂
ale zeby nie bylo  🚫 my jutro na 85% tez korytarz mysle ze powinno byc jeszcze lepiej niz ostatnio🙂
incognito   W życiu należy postępować w zgodzie ze sobą.
29 maja 2009 16:28
Jakie cwiczenia,kombinacje w koryatrzach-robic ,aby kon "otworzył zad"?
taggi   łajza się ujeżdża w końcu
29 maja 2009 17:18
duzo okserow na przyklad. na szerokich przeszkodach kon musi wyrabiac parabole skoku, zeby nie zrzucac drugiego członu tyłem.
incognito   W życiu należy postępować w zgodzie ze sobą.
29 maja 2009 18:35
taggibardzo dziekuje 😉