Wózki, nosidełka, foteliki i cała reszta akcesorów dla dziecka .

Wrócę jeszcze do fotelików rowerowych bo mam takie pytanie techniczne. Na większości z nich (ja planuje kupić hamax siesta) jest napisane że szybko je mozna zamontować i zdemontować jedną ręką. No i teraz mam głupie pytanie - czy jest jakaś możliwość blokady tego montażu? Bo widzę taką sytuację -  zostawiam pod sklepem rower (przypięty czy nie to wszystko jedno bo to staroć) ale z nowym pięknym fotelikiem a jak wychodzę to go nie ma bo tak łatwiutko go zdjąć 😉
Można zdjąć ale sam fotelik, a nie bazę czyli to w co wpina się fotelik. Bazę przykręca się do rurki od siodełka, trzeba by mieć śrubokręt czy jakieś inne urządzenie tego typu ( nie znam się na narzędziach  🤣 ). A po co komu fotelik bez bazy?
ja mojego hamaxa przypinałam za podłokietnik razem z rowerem do jakiegoś wygodnego znaku drogowego itp.
po prostu miałam dłuuuugą zapinkę
nigdy nic sie nie stało
jeszcze niedawno widziałam wiele aukcji na allegro, samych fotelików, bez przyłączek
A no dzięki 😉 Najwyżej faktycznie będę przypinać rower razem z fotelikiem 😉
Hop!
Kupiłam dziś Hamax Siesta. Mam nadzieję że nie będę jednak żałować że nie taki montowany z przodu jak chciałam na początku 😉 mam też nadzieję że Filipowi się spodoba. Cały czas boję się że on będzie się wkurzał że niewiele widzi. No ale nic - już po fakcie bo kupiłam ten 😎
Muffinka, a sprawdziłaś czy Filip chce w kasku jeździć?
znajomi wczoraj opowiadali jak to zaczęli od kasku, bo fotelik upatrzony już był, mała w wieku Filipa, kask owszem wybierała ale nie dała sobie wlożyć na głowę
tak więc pomysł upadł, przynajmniej do czasu akceptacji kasku na głowie
dempsey   fiat voluntas Tua
20 kwietnia 2012 08:55
Muszę tu wkleić "naszą" genialną przyczepkę dwudzieciową rowerową  🏇 (cudzysłów, bo na razie pożyczona, napieramy na odkupienie 😉 )