Sesja/Studia i t d ;)

Ja idę na V rok i końca nie widać...
Jestem w szoku jak słyszę, że ludzie skończyli jedne studia i idą na następne. Ja po tych 6 latach (więc już mało mi zostało...) nie chce nawet myśleć o kolejnych studiach. Robienie doktoratu czy specjalizacji to co innego, ale studiowanie samo w sobie do powiedzmy 30rż wydaje mi się... po prostu straszną wizją...
Gniadata ja jestem na inżynierii chemicznej i procesowej pw, gr IV
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
29 września 2014 23:23
Jeszcze nie dostałam tego cholernego planu zajęć. Aż napisałam do dziekanatu kiedy się go można spodziewać, bo nic nie mogę zaplanować na najbliższy zjazdowy weekend 😵
Gniadata   my own true love
30 września 2014 06:19
aaga84 oo, to nie tylko na kierunku ale i w grupie tej samej jestem 😉
O super! Ja jestem tą która się spóźniła na grafikę w kolorowej marynarce 😉
Gniadata   my own true love
30 września 2014 07:35
Ja bylam w czerwonej koszuli w krate 😉
Musimy sie jakos zgadac dzisiaj 😉
A ja już się sprowadziłam do Gdańska 😀
Jak na razie mam luz bo zajęcia zaczynam w poniedziałek, w tym tygodniu tylko bhp  😵 i doniesienie resztki dokumentów do dziekanatu. Plan mam nawet spoko i dostałam się na specjalizację z neurofizjo  💃
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
30 września 2014 10:56
ZDDDDDAAAAAAAAŁŁŁŁŁŁŁŁAAAAAAAAMMMMMMMMMMM  💃 💃 💃 💃 😅 😅 😅

Moja radość nie zna końca  😜
subaru2009, BRAWO! 😀
subaru2009, brawo! 😀
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
30 września 2014 13:15
Jeszcze profesor mi wytłumaczył tego co nie wiedziałam (a faktycznie chciałam wiedzieć, bo znajdowałam sprzeczne informacje i mój móżdżek nie umiał tego pojąć ) + 30 min w miłej atmosferze opowiadał mi jak to chemia organiczna jest potrzebna potem w pracy.  😎 No w cholerkę potrzebna jak ja Cię kręcę.  😎
subaru2009, a nie mówiłam! Gratuluję! :kwiatek: